2014. december 20.

Kritika #2: Gyémánt gyermek

                                                Gyémánt gyermek



Design:A fejléced egyszerű, de gyönyörű.Zenelejátszód van, ami nagyon tetszik.Viszont a többi nagyon hiányos.Igen van zenelejátszó, de csak 3 zene van benne, és nagyon zavaró, hogy nem tudom elrejteni.Odavonzza a figyelmemet, és nem a történetre összpontosul a tekintet.Chatet is hiányolok, mert így nem tudod tartani az olvasókkal a kapcsolatot.
10/5

Fogalmazás:Elolvastam, de nem tetszett.Valamiért, olyan mint a Gyanú Árnyékában :D.Van egy lány,aki most főiskolás és terhes, de a barátja veri őt.Majd egy hotelben lesznek, ahol a gyönyörű pillanatokat a rendőrség szakítja meg.
Telefonon elolvasva nem véltem semmilyen hibát.De amikor géphez ültem...fogalmam sincs, hogy hogyan tudják elolvasni emberek, mert olyan betű stílussal írod, hogy nem látom.Szerintem ezen változtass!A blog történetéhez visszatérve jónak minősül, de valami csavar kellene bele.Valami ami feldobja.És nem tudom, hogy hol szoktad a blogot hirdetni, de legyél benne cserékben.Ahhoz pedig kellene chat.Kitartok melletted, mert szerintem egy gyönyörű történet lenne!Még annyi, hogy nagyon tetszik benne, hogy magyar szereplők vannak benne.Nem sok blogban találok ilyeneket <3
10/4

Összpontszám:20/9
Kevésnek bizonyul,de ismétlem egy gyönyörű történet lenne!Ha pedig kellene valami (chat, zene,cserék) vagy bármi egyéb, nem csak kritikával foglalkozok.Nem megbántani akartalak, csak segíteni.Nem vagyok egy szókimondó személyiség, csak segíteni szeretnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése