2014. december 21.

Újonc szerkesztő

Sziasztok! :)
Új szerkesztő van a blogon még pedig én. Nagyon örülök, hogy tagja lehetek ennek a fantasztikus blognak. Gondolom kíváncsiak vagytok rá, hogy úgy még is milyen vagyok szóval le is írnék pár dolgot magamról. Kezdem ott, hogy azért szerettem volna szerkesztő lenni az oldalon mert szeretek másoknak segíteni. A kritikákkal, illetve egyéb hasznos dolgokkal biztosan tudok segíteni legalább néhányotoknak szóval nekem már megéri. Sok tapasztalatom van mivel sok blogom volt, illetve van egy pár eddig. Szinte mindenhol döntően pozitív visszajelzéseket kaptam, remélem ez itt sem lesz másként. Ha valamiben segítség kéne akkor nyugodtan fordulhattok hozzám e-mailben akár tanácsokat is adhatok (itt személyesebb dolgokra gondolok).
Hát ennyi lett volna a kis bemutatkozóm remélem, hogy szimpatikus leszek nektek de ha nem akkor az idő során megkedveltek.
E-mail címem: savannahfrewen@gmail.com
Ha szeretnétek jobban megismerni vagy segítség kéne nyugodtan írjatok egy levelet. Nyugi nem harapok (nagyot). ;)

Savannah Frewen







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése