2014. december 20.

Kritika #1: Végzet

Sziasztok!Máris nagyon köszönöm, hogy ennyien kértek tőlem kritikát.Már 2 rendszeres feliratkozom van, 5 blog várja a sorsát.Akkor szerintem csapjunk is bele.
                                                               Végzet



Design:A fejlécet tetszik, csak valahogy olyan fura középen az a láng.Valahogy nem illik oda.A szereplők mellesleg szépen körbe vannak vágva.Ha lehet akkor szerintem chat is kellene, hogy az olvasók tudják veled tartani a kapcsolatot.
 10/8

Fogalmazás:Hát mit is mondjak.Nem tudtam elolvasni, mivel nem értem.Lehet, hogy ezzel csak én vagyok így.Rengeteg szemszög van, és annyira nem tudom átélni, mert minden egyes szemszög másról beszél ,és mindig elveszítem a fonalat.Szerintem nem kell bele ennyi.Elég ha 2 ember szemszögéből írsz.
Rengeteg szóismétlés találtam benne.
"Ne mászkáljak este az erdőbe?
Lehet jó ötlet lenne, de hát itt lakom az erdő mögött. Ha nem jönnék át az erdőn máshogy nem is tudnék hazajutni.
"
Ebbe 3-szor volt benne az erdő.És soha nem kezdünk DE szóval mondatot!
10/3

20/11

Elég kevés lett a pontszámod, de ha ezeket betartod, akkor szép lesz.Mellesleg ezzel nem megbántani akartalak ;)

                                                                           Stephanie H.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése