2015. január 4.

Kritka #7:Compass Myself

                                 Compass Myself



Design:A fejléccel kezdeném.Szép munka, de nekem valamiért hiányos.Valamit hiányolok belőle.Visszatérve, igényes munka ;) A Trailert telefonon nem tudom megnézni.A szereplőknél csak 2 szereplő van kint.Amikor benne van Jacob ,Jessica,Nade és még sokan.Ezt korigálni kellene.Amikor elkezdtem olvasni akkor elèggé feltűnő hogy nem azok a szereplők vannak ott. A színek paszolnak egymáshoz.A chat egy kicsit kilóg a színével, de a miénk is ;)
 10/6.5


Fogalmazás:Mivel minden blogban 5 részt szoktam elolvasni, ezért itt csak 3,5-et futottam végig. Olvastam oldalt, hogy technikai problémáid voltak.Ezért pár dologtól eltekintek,amiket szoktam nézni minden blogban.A betűk jól látható, olvasható.A tagolással sincs probléma.Viszont a helyesíráson van mit javítani.Én mindig úgy szoktam, hogy először megirom Word-ben, mert abban van hibajavító.Rengeteg helyesírási hiba van benne,de tényleg.Néha-néha a mondatok sem értelmesek.Elolvasom többször is egymásután, de még akkor sem tudom.Vannak olyanok hogy:"Nade-t utálom mindenki.Komolyan.Nem.Ma." Nem tudom, hogy hol szoktad hirdetni a blogodat, de kellene, mert így senki nem fogják megismerni.Legyèl benne cserékben, ezzel is népszerűsíted blogod.
10/3

 Összpontszám:20/9.5 Mellesleg segíteni szeretnék neked, ezért felajánlom, hogy mielőtt kirakod a részeket,keresni kellene egy bétát, aki elolvassa a részeket, hogy van-e benne hiba.További jó blogolást :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése