2014. december 24.

Kritika #6 : Simple Bow Tie

                                            Simple Bow Tie


Először is szeretnék tőled bocsánatot kérni, hogy ennyire elfelejtettelek.Tudom, hogy te kértél elsőként kritikát és csak mostanra lettem kész.Még egyszer bocsánat!

Simple Bow Tie                                                            


Design:A színek passzolnak,a fejléc szép munka!Örülök, mivel nem sok helyen láttam eddig, hogy van chat és, hogy miről is szól a blog.A zenelejátszód egy kissé későn találtam meg,de ez nem igazán probléma, mert így nem a zenére figyelek, hanem az írásodra.Többet nem tudok mondani:Csalogató minden! ;)
10/9,5 (hogy még se legyen teljes:D)

Fogalmazás:Hát egyszer kikészítesz...hihetetlenül csodás.A történet, ahogy leírod, ahogy.. áhh megszállott lettem!*.* Olvasom és olvasom és olvasom.Egyszerűen nem tudom abba hagyni!
Helyesírási hibákkal egyátalán nem találkoztam.Eddig nem olvastam még ilyet, de nagyon tetszik.Amikor olvastam az elsőt, már akkor tudtam, hogy ezt nem fogom tudni befejezni!

10/10*

Összpontszám: 20/19,5

Gratulálok!Felkerültél az Elismert Blogokhoz.A blog linkjét kifogjuk tenni!
(Mellesleg feliratkoztam a blogra! :D )

2 megjegyzés:

  1. Ú r i s t e n.
    Karácsonyi ajándék, köszönöm nagyon szépen és semmi probléma. *u* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit.A jóról nem lehet rosszat mondani ;)

      Törlés