2014. december 22.

Kritika #5: Bravado [Real Madrid fanfiction]

                          Bravado [Real Madrid fanfiction]



Design:A fejlécet egyszerű, de mégis gyönyörű.Nagyon tetszik!A szöveg jól látszik nem olvad bele, mint bármelyik másik blogba...A színek passzolnak egymáshoz.Van itt chat, leírás,csere.Szerintem itt nincs probléma! ;)
10/10



Fogalmazás:Na és itt jönnek csak a bajok....BORZASZTÓ...an jól írsz!Elképesztő!Életemben nem olvastam meg ilyen blogot.Nem az a tipikus sablonos történet, hanem egyedi!Helyesírási hibát egyáltalán nem találtam.Gyönyörű a szókincsed, nem mindig azt kell olvasnom, hogy:"Lement a parkba és hazament és elaludt és...".Hanem elképesztő!
A történetben eddig a 3.fejezetig értem el,de magával ragadott.Részletesen leírsz mindent.Amikor először olvastam,újra kellett az egészet kezdenem, mert nem bírtam felfogni, hogy miről is van szó, de aztán sikerült.Kíváncsi vagyok mi lesz a vége ;)
10/10

Most már rajongódként  kívánom neked, hogy sose hagyd abba és legyen minél több feliratkozód!Egyszer könyvben is szívesen elolvasnám<3.Ja és még annyit, hogy kiraktuk a blogodat az "Elismert Blogok" listájára.

                                                                                               S.H.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, szeretném hinni, hogy tényleg ilyen jó :)! Kellemes ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
  2. Pedig jó lenne ha elhinnéd. ;) Neked is :*

    VálaszTörlés